۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

شهردار زنجان:

المان غواصان دریادل در میدان بسیج نصب می‌شود 

المان غواصان دریادل در میدان بسیج نصب می‌شود 

زنجان-شهردار زنجان از تکمیل المان ۱۵ خرداد این شهر خبر داد و گفت: المان غواصان دریادل نیز در میدان بسیج نصب می‌شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان در مورد راکد ماندن ساخت المان میدان ۱۵ خرداد اظهار کرد: طرح این نماد به صورت ناقص ارائه شده بود که با طراح برای پیگیری ادامه روند کار مذاکره کردیم.

وی از نهایی شدن مذاکرات با طراح برای ارائه طرح کامل المان میدان ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: نماد ۱۵ خرداد به زودی تکمیل می‌شود و بیانگر رخدادهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تاج این نماد با موضوع ۱۵ خرداد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این المان به زودی به سرانجام خواهد رسید و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی عنوان غواصان دریادل را مدال افتخاری بر گردن شهر زنحان خواند و گفت: زنجان عناوینی همچون پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل را در کارنامه خود دارد و باید نمود ظاهری آن در طراحی‌های شهری جلوه داشته باشد.

فیروزفر تصریح کرد: بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

وی در مورد ویژگی‌های المان غواصان دریادل ابراز کرد: این نماد به صورت فین (باله های) غواصی است که در آب فرو می‌رود و دارای ۳۰ متر ارتفاع با نور پردازی منطبق با اِلمان ترسیم شده است.

کد خبر 5990183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha