کمین گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

کمین گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که گروهی از نظامیان صهیونیست را در کمین خود گرفتار کرده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که چندین عملیات جدید را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

گردان‌های قدس اعلام کرد که گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی شرق غزه در کمین خود گرفتار کرده و پس از منفجرکردن میدان مین، این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

علاوه بر این نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه «المحطه» واقع در خان‌یونس از سوی گردان‌های قدس با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.

گردان‌های قدس نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی جنوب شهرک زیتون واقع در شهر غزه با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس با گلوله «آر پی جی» هدف گرفته شد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های مجاهدین نیز از درگیری شدید با نظامیان و جنگ‌افزارهای دشمن در چندین محور منطقه مرکزی نوار غزه خبر داد.

همچنین گردان‌های الاقصی نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور نبرد «المغازی» در منطقه مرکزی نوار غزه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شده‌اند و شماری از آنان را زخمی کرده‌اند.

کد خبر 5991328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha