۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

امیر باقری:

ورزش همگانی اولویت نیروهای مسلح است

ورزش همگانی اولویت نیروهای مسلح است

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در کنار ورزش‌های قهرمانی ورزش همگانی اولویت ما در نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمدحسن باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح در گردهمایی رؤسای هیأت‌های ورزشی نیروهای مسلح گفت: هدف ما افزایش آمادگی جسمانی نیروهای مسلح است و بارها نیروها نشان دادند این آمادگی وجود دارد.

وی ادامه داد: در کنار ورزش‌های قهرمانی ورزش همگانی اولویت ما در نیروهای مسلح است، ورزش یک کار مستمر و دائمی است ما در نیروهای مسلح ورزش حرفه‌ای نداریم و ضعف در این زمینه وجود دارد.

امیر باقری بیان داشت: چون عموماً در حوزه ورزش‌های قهرمانی مبتنی به کارکنان بودیم، کمتر از یک درصد ورزشکاری داشتیم که در دو دوره مداوم باشد، همچنین پیروزی در یک صحنه مستلزم پیش بینی قبل از آن عرصه است ما حتی نباید برای رسیدن به المپیک از یک روز هم غفلت نکنیم اگر می‌خواهیم بین پنج کشور اول باشیم بهتر است در رشته‌های انفرادی به ویژه دو و میدانی سرمایه گذاری کنیم.

معاون تربیت و آموزش ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: وضعیت آمادگی جسمانی نیروهای مسلح با نقطه مطلوب فاصله دارد یک نقشه راه تهیه شده اما همه سازمان‌ها باید نقشه راه خودشان را مشخص کنند، در مقایسه با چند کشور سرانه زمانی مشارکت ما در ورزش به حد مطلوب نرسیده است.

امیر باقری در پایان گفت: برخی از سازمان‌ها برای کارکنان پرونده سلامت تشکیل دادند و این کار بسیار خوبی است که سازمان‌های دیگر هم انجام دهند تا شاهد آمادگی جسمانی بیشتری بین نیروهای مسلح باشیم‌.

کد خبر 5995068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha