۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵

معاون فرماندار بوشهر:

شوراها مشاوران امین برای مسؤولان اجرایی هستند

شوراها مشاوران امین برای مسؤولان اجرایی هستند

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوشهر گفت: شوراها، بازوان دولت و مشاورانی امین برای مسؤولان اجرایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زارعی دوشنبه شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر عالی‌شهر از تعامل و همفکری اعضای شورای اسلامی این شهر و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت پیشبرد اهداف و خدمات دهی مطلوب به شهروندان تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوشهر شوراهای اسلامی را نماد مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های جامعه دانست و افزود: شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر عالی‌شهر نیز از تلاش‌های فرماندار و مجموعه فرمانداری بوشهر تقدیر و بیان کرد: پروژه‌های عمرانی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

در ادامه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر ۴ پروژه مهم و اولویت دار شهر عالی‌شهر به تصویب شورای اسلامی شهر عالی‌شهر بمنظور شروع و اجرای عملیات رسید و مسائل مدیریت امور شهری و شهرداری عالی‌شهر و روند اجرای پروژه‌های شهرداری از جمله مهمترین محورهایی بود که به آن پرداختند.

در پایان اعضا شورای اسلامی گزارشی از مسائل و مشکلات شهری را بیان و پیرامون آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرفین بر لزوم پیگیری جدی مشکلات شهر عالی‌شهر تاکید کردند.

کد خبر 5995724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha