۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

امام جمعه دهاقان:

اسراییل برای جنگی تمام عیار بین آمریکا و ایران تلاش می‌کند

اسراییل برای جنگی تمام عیار بین آمریکا و ایران تلاش می‌کند

دهاقان _ امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: اسراییل می‌خواهد برای نجات خود آمریکا و ایران را در یک جنگ تمام عیار مقابل هم قرار دهد اما با شکست مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک روز میلاد حضرت علی علیه السلام، اظهار داشت: از نظر امیرالمومنین، اوقات خوب انسان زمانی است که به ذکر خدا مشغول باشد و زمینه این مهم در اعتکاف بسیار فراهم است.

خطیب جمعه شهرستان دهاقان، با اشاره به برکات ماه مبارک رجب، تصریح کرد: خدا را شکر، شاهد برگزاری مراسم باشکوه و روحانی اعتکاف؛ در سطح شهرستان هستیم و زمینه و مقدمات ورود به ماه مبارک رمضان در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه مراسم پر فیض اعتکاف ویژه دانش آموزان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در حال برگزاری است و ۲۵۰ نفر دانش آموز و دانشجوی دختر در این مراسم عظیم حضور دارند، گفت: بی تردید این مراسم نقش فراوانی در رشد و تکامل معنوی جوانان و نوجوانان دارد.

حجت‌الاسلام رضوانی ابراز داشت: پیشاپیش رحلت شهادت گونه حضرت زینب (سلام الله علیه) را تسلیت گفته و ایشان را بهترین الگو برای زنان و مردان مقاومت، خصوصاً غزه می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: آغاز دهه فجر با ورود امام خمینی (ره) به کشور بعد از ۱۵ سال تبعید و یاد آوری عظمت آن روزها شروع شده و باید با جشن و روشنگری همراه باشد.

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: وظیفه و رسالت امروز ما حفظ و صیانت انقلاب اسلامی از همه عوامل تضعیف کننده آن است تا دشمنان با ضعف، شکست و ناامیدی مواجه شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی انتخابات را رکن مهم و اساسی جامعه دانست و گفت: حضور باشکوه در انتخابات از نقاط قوّت انقلاب اسلامی است و باید جدی به آن پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل تلاش می‌کند برای نجات خود آمریکا و ایران را در یک جنگ تمام عیار مقابل هم قرار دهد، اما با شکست مواجه می‌شود.

کد خبر 6004915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha