۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

مشاور ارشد وزیر جهاد کشاورزی:

عملکرد چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی مطلوب است

عملکرد چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی مطلوب است

شهرکرد-مشاور ارشد وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌های در حوزه کشاورزی است، شاهد عملکرد خوبی در حوزه کشاورزی در این استان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی اخوان ارمکی امروز پنج شنبه در دیدار با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با در خصوص زنجیره‌های ارزش در کشور، اظهار کرد: کمیته زنجیره ارزش در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل و زنجیره ارزش چند محصول استراتژیک با محوریت این استان پیگیری خواهد شد.

مشاور ارشد وزیر جهاد کشاورزی در امور جوانان و نخبگان افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌های در حوزه کشاورزی است، در ۴۵ سال گذشته شاهد دستاوردهای و رشد خوبی در حوزه کشاورزی در این استان بودیم.

وی با بیان اینکه در ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی هدفمان استفاده از نیروهای نخبه و جوان است، تاکید کرد: در یکسال گذشته چهار سفر به چهارمحال و بختیاری داشتیم.

اخوان بیان کرد: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.

کد خبر 6011264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha