۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

شروع بلیت فروشی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از ۱۶ بهمن

شروع بلیت فروشی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از ۱۶ بهمن

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر از شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدجواد کنجوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این جشنواره که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود ۱۸ فیلم بخش سودای سیمرغ به مدت هفت روز در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران می‌شود.

به گفته وی ۱۸ فیلم آغوش باز؛ آبی روشن؛ آپاراتچی؛ پرویز خان؛ نپتون؛ صبح اعدام؛ تابستان همان سال؛ مجنون؛ شورعاشقی؛ قلب رقه؛ بهشت تبهکاران؛ احمد؛ ملکه الیشون؛ آسمان غرب؛ ببعی؛ شه سوار؛ دست ناپیدا و میرو به نمایش در خواهند آمد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اینکه ساعات اکران فیلم‌ها در سه سانس ۱۶؛ ۱۸:۳۰ و ۲۱ است، افزود: در این دوره جشنواره بلیت به صورت حضوری در گیشه سینماها فروخته نمی‌شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود.

کنجوری ادامه داد: بلیت فروشی جشنواره از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir و دیگر سامانه‌های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تاکید کرد: در ابتدا امکان خرید بلیت برای روزهای ابتدایی جشنواره فراهم است و ظرف روزهای آتی امکان خرید تمامی برنامه نیز اضافه خواهد شد.

کنجوری در خصوص جدول اکران فیلم‌ها نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که برنامه سینماها به صورت کشوری از ستاد مرکزی جشنواره ابلاغ می‌شود، بنابراین انتخاب فیلم در مرکز انجام خواهد شد.

وی افزود: همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال پیگیری بمنظور و برگزاری آیتم‌های جانبی نظیر افتتاحیه و اختتامیه و نیز دعوت از عوامل فیلم‌های جشنواره هستند.

کد خبر 6014485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha