۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

استاندار اصفهان:

۷۰ درصد مصوبات سفر شهرستانی به فریدن عملیاتی شد

۷۰ درصد مصوبات سفر شهرستانی به فریدن عملیاتی شد

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است و درصدد هستیم ۳۰ درصد باقی مانده را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی ظهر در جریان سفر به شهرستان فریدن در ایام الله دهه فجر و در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ادامه برنامه افتتاحیه‌ها در سراسر استان با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان فریدن حضور یافتیم و از برخی پروژه‌های این شهرستان بازدید کردیم و شاهد افتتاح و بهره‌برداری برخی دیگر از پروژه‌های شهرستان فریدن بودیم.

وی ادامه داد: در بخش راهسازی پروژه‌های خوبی از جمله باند کندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) و جاده سه راهی (نماگرد_داران) افتتاح شد.

دکتر مرتضوی گفت: حدود ۴۶ میلیارد تومان اعتبار حوزه راهسازی به شهرستان فریدن از سال گذشته تاکنون اختصاص یافته است که منجر به افتتاح پروژه‌های این حوزه شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه کشاورزی شهرک گلخانه‌ای که از سالهای گذشته نیمه کاره مانده بود با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر مرتضوی گفت: اورژانسی که در سفر شهرستانی به این شهرستان مصوب شده بود پیشرفت قابل توجهی داشته و تا پایان سال تجهیزات کامل این مجموعه نصب خواهد شد و این اورژانس یکی از بهترین مراکز اورژانسی منطقه غرب استان خواهد شد.

وی ادامه داد: در سایر پروژه‌ها نیز درصدد هستیم با تأمین اعتبار مورد نیاز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی و آموزشی این شهرستان باشیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با پیش بینی در ستاد سفر استان درصدد هستیم پروژه‌های زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

دکتر مرتضوی افزود: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است و درصدد هستیم ۳۰ درصد باقی مانده را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان فریدن اختصاص یافته است.

کد خبر 6015257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha