۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۹

عضو کمیسیون عمران مجلس:

زیرساخت های اردبیل از دوره فلاکت‌بار گذشته بیرون آمده است

زیرساخت های اردبیل از دوره فلاکت‌بار گذشته بیرون آمده است

اردبیل- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های اردبیل برخلاف ادعای نمایندگان ادوار مجلس، از دوره فلاکت‌بار آنها بیرون آمده است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این هشت سال نمایندگی مجلس تمام قد از حق و حقوق استان در حوزه زیرساخت‌ها دفاع کرده و در بودجه سالانه دنبال برقراری ردیف‌های ملی برای توسعه بزرگراه، راه آهن و فرودگاه بودیم.

وی تصریح کرد: برخلاف ادعای مطرح شده در هشت سال حضور مستمر در کمیسیون تخصصی عمران، بارها در مسیر دفاع از حق این استان با وزرا و یا معاونان تند خویی داشتم و تا مرز استیضاح نیز پیش رفتم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سال‌ها توسعه بزرگراه‌ها با قوت ادامه داشته و بیش از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح شده است.

بدری افزود: در حوزه راه آهن مقصر نماینده مجلس نیست بلکه با وجود پیگیری برای جذب منابع از ردیف‌های مختلف، این پروژه در مسیر سخت و صعب‌العبور واقع شده که مقصر آن نیز نمایندگان سابق و مدعیان امروز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا قبل از سال ۹۴ راه آهن اردبیل کمتر از ۳۵ درصد پیشرفت داشته که در این هشت سال به رغم همه تنگناهای مالی و تحریم‌ها پیشرفت این پروژه به ۹۵ درصد رسیده است.

بدری اضافه کرد: کلنگ‌زنی‌های غیر کارشناسی ۲۰ سال پیش نظیر پتروشیمی و دانشگاه صنعتی نتیجه خاصی به همراه نداشته و این مدعیان پیشرفت استان به جای پاسخگویی، طلبکار هستند.

وی بیان کرد: برای فرودگاه اردبیل زیرساخت‌های مناسب تهیه و باند اصلی بهسازی شده و برقراری پروازهای متعدد در حال برنامه‌ریزی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ما مدعی ضعف و کاستی در استان اردبیل نیستیم بلکه بهتر است با ارائه راهکار علمی و منطقی در مسیر برطرف کردن موانع حرکت کنیم.

کد خبر 6015882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      واقعا شرم آور هست . چند سال است که مسئولین وعده افتتاح راه آهن اردبیل را تا مآه آینده می دهند من نمی دانم در قاموس اینها یک ماه چند قرن باید طول بكشد