۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

رییس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول:

برنامه آسفالت خیابان‌های دزفول اجرایی می‌شود

برنامه آسفالت خیابان‌های دزفول اجرایی می‌شود

دزفول- رییس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول گفت: برنامه زمانبندی اداره آبفای دزفول برای اجرای آسفالت معابر با اولویت خیابان‌هایی که فاضلاب آنها انجام شده است، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رسالتی فر پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست کمیسیون عمران شورای شهر دزفول بیان کرد: موضوع راه اندازی سازمان نوسازی و بهسازی در دزفول مطرح و با حضور معاون فنی و زیربنایی شهردار و معاون نوسازی سازمان عمران گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه ارائه شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول اضافه کرد: با توجه به نیاز منطقه موضوع اجرای بوستان انتهای خیابان شریعتی مطرح و بر ضرورت تسریع در اجرای این بوستان تاکید شد.

وی ادامه داد: علاوه بر احداث این بوستان چهار هکتاری، با توجه به کمبود سرانه ورزشی منطقه یک قطعه زمین چمن مصنوعی پیش بینی شده که احداث این بوستان و زمین چمن مصنوعی خدمتی ماندگار به اهالی کوی گلستان، کوی نوبهار، کوی بهاران، کوی نگارستان، کوی کارون در دزفول خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر دزفول افزود: با نشست‌هایی که با اداره آبفای دزفول برگزار شد، برنامه زمانبندی این اداره برای اجرای فاضلاب دریافت و آسفالت معابر با اولویت خیابان‌هایی که فاضلاب آنها انجام شده است، اجرا می‌شود.

رسالتی فر تصریح کرد: اجرای آسفالت مطالبه به حق شهروندان و یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم با اجرایی شدن عملیات آسفالت یک میلیون متر روکش آسفالت معابر شهر دزفول شاهد ایجاد رضایت همگانی باشیم.

کد خبر 6016753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      جون مادرتون خیابان لبخند شکوفه بین مطهری و خیام رو آسفالت کنید الان ده سال فقط مجوز ساخت آپارتمان میدید توی این خیابان آن هم چند طبقه خلاف یه بار هم کار قانونی کنید به جای مجوز غیر قانونی دادن برای ساخت آپارتمان مجوز برای آسفالت بدید