۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه بی نظیری را در ۲۲ بهمن و انتخابات رقم می زنیم

حماسه بی نظیری را در ۲۲ بهمن و انتخابات رقم می زنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خط دشمن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را هدف قرار داده است، گفت: حماسه بی نظیری را در این رویدادها رقم می زنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری تکمیل کرامت‌های اخلاقی را فلسفه بعثت پیامبر گرامی اسلامی یاد کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلامی اسوه حسنه و اخلاق بوده است و انتظار می‌رود امت پیامبر در رعایت اخلاق پیش قدم باشند.

وی با تاکید بر این که اخلاق باید در بین مسلمانان حرف اول را بزند، افزود: بی اخلاقی به هیچ وجه در جامعه اسلامی پسندیده نیست و به ویژه رعایت اخلاق در فضای انتخاباتی از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است و انتظار این است داوطلبان و طرفداران ضمن رعایت قانون، اخلاق را سرلوحه کار قرار دهند.

وی با عنوان این که در زمان انتخابات و تبلیغات نیز باید رفاقت و اخلاق مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: بی اخلاقی و قانون گریزی جواب نمی‌دهد بلکه با اخلاق و قانونمداری انسان می‌توان به منافع مشروع خود برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براین که نظری نسبت به کاندیدای خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم، گفت: نسبت به هیچ داوطلبی نظری خاصی ندارم.

آیت الله لائینی محبت پیامبر و اهل بیت (ع) را سبب خیر دنیا و آخرت دانست و گفت: بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و اهل بیت از جمله مظاهر محبت به پیامبر (ص) به شمار می‌رود.

انقلاب اسلامی جلوه محبت به اهل بیت است

امام جمعه ساری بزرگداشت عالمان تربیت شده و مروج مکتب اهل بیت را از دیگر مظاهر محبت بیان کرد و یاد و خاطره علمای وارسته نظیر آیت الله طبرسی، نظری و باکویی را گرامی داشت و افزود: انقلاب اسلامی نیز از دیگر جلوه‌های محبت به اهل بیت محسوب می‌شود زیرا این عامل عامل قیام و اقدام بزرگ بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و استان مازندران انقلاب اسلامی را تبلور عشق و محبت به اهل بیت (ع) دانست و گفت: در استان مازندران همزمان با دهه فجر پروژه‌هایی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان اجرا و افتتاح شده است.

وی ادامه داد: همه باید در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و مسؤولان موانع فراروی کارهای اجرایی را بردارند و به صورت جهادی فعالیت کنند و از فرصت مسؤولیت برای خدمت حداکثری بهره برند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که مردم برای حمایت از نظام اسلامی در صحنه‌ها حضور داشته باشند و مطالبات خود را بیان کنند، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مهم است زیرا تمام خط شبکه‌های دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم در این رویدادها کمرنگ باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خط دشمن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را می کوبد زیرا این جا جبهه خودی است و باید حماسه‌ای بی نظیر را رقم زنیم.

کد خبر 6019040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha