۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

رونمایی از «صندوقچه مادربرزگ» در پردیس تئاتر تهران

رونمایی از «صندوقچه مادربرزگ» در پردیس تئاتر تهران

تئاتر موزیکال «صندوقچه مادربزرگ» ویژه کودک و نوجوان از تولیدات کانون ایراندخت پردیس تئاتر تهران از ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در سالن مشایخی این مجموعه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پردیس تئاتر تهران، تئاتر «صندوقچه مادربزرگ» به نویسندگی نرجس رونق و کارگردانی زهرا رونق از ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

این نمایش شاد و موزیکال روایت‌گر داستان بچه بسیار بازیگوشی است که با اذیت‌کردن دوستان و خانواده‌اش روزها را می‌گذراند تا این‌که یک روز در زیرزمین خانه اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیزی برایش رخ می‌دهد ... .

«صندوقچه مادربزرگ» از تولیدات پردیس تئاتر تهران است که به تهیه‌کنندگی کانون ایراندخت که در این مجموعه فعالیت دارد، تولید شده است.

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: بازیگران: حدیث سلیمانی درچاق، اسرا سویزی، نرگس بی پروا، سید مهدیار موسوی، فاطمه نظری، هلیا طاهری خاص، محمدصدرا سویزی، حسین سلیمانی درچاق، عسل نصرالهی، فاطمه بی پروا، سارینا بیبود، حنانه طاهری خاص، حلما طاهری خاص، پرنیا محمد مرادی، یاس اله وردی بیک و شایان آقا موسوس طرانی، طراح صحنه: حسین نظری، طراحی و دوخت لباس: خدیجه نظری، گریم: لیلا باقرزاده، زهرا رونق، نورپرداز: امیر صالح‌نجاری، اپراتور نور و صدا: مهدی نظری، عکاس و طراح تیزر: اکبر حقیقی، گرافیست و طراح پوستر: نرجس رونق.

بهای بلیت این نمایش ۷۰ هزار تومان است و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت تیوال یا گیشه فروش بلیت در پردیس تئاتر تهران اقدام کنند.

کد خبر 6029831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha