جزییات مذاکرات غزه از زبان اندیشمند فلسطینی

جزییات مذاکرات غزه از زبان اندیشمند فلسطینی

یک اندیشمند فلسطینی در سخنانی اعلام کرد که مذاکرات درباره جنگ غزه پیشرفتی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک اندیشمند فلسطینی در سخنانی اعلام کرد که مذاکرات درباره جنگ غزه پیشرفتی نداشته، زیرا اسرائیل مخالف توقف جنگ و خروج از غزه است.

«عزمی بشاره»، نویسنده و اندیشمند سرشناس فلسطینی تاکید کرد که مذاکرات فعلاً پیشرفتی ندارد، زیرا رژیم صهیونیستی با توقف جنگ و خروج از غزه پس از آتش‌بس مخالف است و می‌خواهند همانگونه که در کرانه باختری حضور دارد، در نوار غزه نیز حضوری دائمی داشته باشد.

بشاره افزود موضوع جدید در مورد مذاکرات، نرمش جزئی رژیم صهیونیستی در زمینه کمک‌های انسانی (ورود روزانه ۵۰۰ کامیون به نوار غزه) و امکان رسیدن آن به شمال این باریکه است.

او همچنین تاکید کرد که مسئله جدید دیگر این است که رژیم اشغالگر تصمیم دارد اجازه بازگشت فلسطینیان به خانه‌های خود در مرکز و جنوب نوار غزه (البته شمال نه) را بدهد که هدف از این کار هم تسهیل تخلیه رفح است.

عزمی بشاره خاطر نشان کرد که اسرائیلی‌ها زیاد دروغ می‌گویند و اظهارات گالانت در مورد باقی ماندن ۶ گردان از نیروهای حماس در رفح کذب است و حقیقت این است که نیروهای باقی مانده بسیار بیشتر از این تعداد ادعا شده است.

کد خبر 6031227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha