۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

 مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر خبر داد؛

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در فخرآباد مشگین شهر

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در فخرآباد مشگین شهر

مشگین شهر _ مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر گفت: یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در فخرآباد مشگین شهر پلمب و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در بازرسی کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان یک واحد موسسه دندانپزشکی غیرمجاز فاقد صلاحیت حرفه ای در فخرآباد که در امورات دندانپزشکی دخالت و فعالیت غیرمجاز داشت پلمب و پرونده افراد متخلف به دلیل مداخله در امور درمان برای برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رئیس شبکه بهداشت مشگین شهر با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: براساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود بدون اغماض برخورد خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی از عموم همشهریان خواست؛ با خودداری از مراجعه به اینگونه مراکز، هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین عدم رعایت موازین بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش کنند.

کد خبر 6033481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha