۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳

فرماندار میاندوآب:

۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه میاندوآب انصراف دادند

۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه میاندوآب انصراف دادند

ارومیه- فرماندار ویژه میاندوآب گفت: ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق انصراف دادند و از شرکت در رقابت انتخاباتی خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رضایی در این زمینه افزود: ۳۴ داوطلب نهایی پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت نهایی شده بودند اما ۱۲ نفر از آنان انصراف و از گردونه رقابت خارج شدند.

وی اظهار کرد: اسامی ۲۴ داوطلبان باقی‌مانده در رقابت‌های انتخاباتی از طریق رسانه‌ها رسمی، سایت فرمانداری میاندوآب و ستادهای انتخاباتی اعلام شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۸۹ شعبه اخذ رأی تعیین شده که از این تعداد ۸۹ شعبه مربوط به میاندوآب و مابقی در شهرهای چهاربرج و باروق استقرار پیدا می‌کنند.

رضایی افزود: نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب باید متعهد به قوانین باشند و ما امانتدار رأی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه کوتاهی و تخلف در انتخابات به هیچ عنوان قابل بخشش و چشم‌پوشی نیست، گفت: امانت‌دار بودن، اهتمام جدی به قانون، اشراف به قانون و مقررات و شرح وظایف از جمله ویژگی‌های نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی است

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: تبلیغات انتخاباتی روز، پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از شروع اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز نهم اسفند پایان می‌یابد.

شهرهای میاندوآب، باروق و چهاربرج با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۹۰ هزار نفر در این حوزه واجد شرایط رأی دادن هستند و یک نفر از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

کد خبر 6040231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha