۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی :

جهادگران با جهاد خدمت آستین همت را برای افزایش مشارکت بالا زدند

جهادگران با جهاد خدمت آستین همت را برای افزایش مشارکت بالا زدند

بیرجند-مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از جهاد خدمت گروه و قرارگاه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت به هم استانی‌ها در امر انتخابات با توجه به لزوم مشارکت حداکثری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت رسانی گروه‌های جهادی محدود به زمان و مکان مشخصی نیست و هر لحظه و در هر مکان که فرد یا افرادی نیاز به کمک داشته باشند گروه‌های جهادی پای کار هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گروه‌های جهادی هم در میدان خدمت رسانی بوده و در کنار جهاد خدمت به جهاد مشارکت نیز کمک می‌کنند.

هنری ادامه داد: امروز خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی متفاوت است و این جهادگران همیشه در صحنه به دلیل برودت هوا و بارش برف در مناطق روستایی آماده خدمت رسانی رایگان به هم استانی‌ها به ویژه سالمندان هستند.

وی گفت: لزوم مشارکت حداکثری مردم عزیز استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد توجه است و از این جهت با هماهنگی صورت گرفته از طریق قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و محلی شهرستان‌ها در تمام شهرها گروه‌های جهادی برای انتقال افراد کم توان به محل‌های اخذ رأی بصورت رایگان پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: چنانچه مردم عزیز نیاز و درخواست داشتند می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۱۵۱۶۰۳۹۳۷ و از طریق قرارگاه‌ها اقدام نمایند.

هنری گفت: همچنین با توجه به شرایط جوی استان و بارش شدید برف در چند روز گذشته و یخبندان و پیرو جلسه اضطراری مدیریت بحران استان در روز گذشته به منظور کمک به بازگشایی معابر و جاده‌های روستایی ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین بسیج سازندگی استان شامل لودر، کامیون، بیل و بکهو برای خدمت‌گذاری به مردم عزیز استان در اختیار راهداری قرار گرفته است.

کد خبر 6042186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha