۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

رییس سنجش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

۸۵۳۱داوطلب آموزش ابتدایی استان در آزمون استخدامی شرکت می کنند

۸۵۳۱داوطلب آموزش ابتدایی استان در آزمون استخدامی شرکت می کنند

یاسوج- رییس سنجش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون هشت هزار و ۵۳۱ داوطلب استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان روز جمعه ۱۸ اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودزاده، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۴۲ حوزه امتحانی آموزش و پرورش، در سه شهرستان کهگیلویه، گچساران و بویراحمد برای برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آماده شده است.

وی بیان داشت: تعداد داوطلبان استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در استان ۱۳ هزار و ۸۱ نفر است که از این تعداد هشت هزار و ۵۳۱ داوطلب در حوزه‌های آموزش و پرورش و چهار هزار و ۵۵۰ نفر نیز در حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان در این آزمون شرکت می‌کنند.

محمود زاده تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ حوزه امتحانی در شهرستان کهگیلویه، ۱۲ حوزه در گچساران و ۱۵ حوزه نیز در شهرستان بویراحمد آماده برگزاری این آزمون است و در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد دو هزار و ۷۴۶ نفر، در گچساران دو هزار و ۷۲ نفر و در شهرستان کهگیلویه سه هزار و ۷۱۳ نفر در این آزمون با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش در این سه شهرستان شش هزار و ۳۷۳ نفر زن و دو هزار و ۱۵۸ نفر مرد هستند و از مجموع ۱۳ هزار و ۸۱ نفر داوطلب هم استانی شرکت کننده در این آزمون ۹ هزار و ۵۲۳ نفر زن هستند.

کد خبر 6048023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha