۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷

معاون دادگستری اردبیل:

دادگستری شاهرود خلخال راه‌اندازی می‌شود

دادگستری شاهرود خلخال راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- معاون دادگستری استان اردبیل گفت: ساختمان دادگستری بخش شاهرود خلخال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل، اظهار کرد: در سفر رییس قوه قضاییه به استان اردبیل قرار شد اعتباراتی مناسب برای احداث ساختمان حوزه قضایی برخی از شهرها و بخش‌های استان اردبیل اختصاص یابد که این منابع مصوب و در روزهای گذشته به استان ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: با اولویت مناطق دورافتاده عملیات خرید ساختمان یا احداث آن در دستور کار قرار گرفته و ما در شاهرود خلخال به دنبال تأمین زمین هستیم اما با توجه به خالی بودن فضاهای آموزشی و مدرسه در این منطقه از این ساختمان‌ها برای استقرار دادگستری بهره برده تا بتوانیم پاسخگوی مردم این منطقه و رسیدگی به شاکیات آنها باشیم.

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: در تفاهمنامه امضا شده بین قوه قضاییه و مسئولان استانی مقرر شده تأمین زمین به همت مسئولان استانی بوده و قوه قضاییه اعتبار لازم برای تجهیز و ساخت را متقبل شود که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم در سایر مناطق مورد نیاز نیز دادگستری یا دادگاه‌هایی راه‌اندازی شود تا در مناطق دورافتاده بتوانیم تسهیل‌گر کار مردم باشیم.

خدادادی افزود: قرار است با توافق آموزش و پرورش فضای خالی آموزشی به ویژه مدارس احداثی جدید که بلااستفاده مانده در اختیار دادگستری قرار گیرد تا از این فضاها بتوانیم برای استقرار نیرو و بهره‌برداری به نفع ساختمان دادگستری استفاده کنیم.

کد خبر 6049157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عقیل ملکی DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      سلام حاجی آقا شما را به خون شهدا کمکم کن شما را به قرآن خدا قسم کمکم کن با آقای خدادادی ملاقات کنم اول خدا دوم شما کمکم کن شما را به قرآن قسم کمکم کنید