۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶

نایب رییس و دبیر هیات سوارکاری هرمزگان:

یازدهمین کورس اسب دوانی جنوب کشور برگزار شد

یازدهمین کورس اسب دوانی جنوب کشور برگزار شد

بندرعباس - نایب رییس و دبیر هیات سوارکاری هرمزگان گفت: یازدهمین دوره کورس اسب دوانی جنوب کشور به میزبانی هرمزگان در روستای گزیر شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحی گفت: در این دوره از مسابقات، تیم‌های از میناب، بندرلنگه، داراب، عسلویه، جناح، بندرعباس، اوز و قشم حضور داشتند.

گروه یک

در نخستین دور این مسابقات اسب «سیروان» با چابکسواری امیر علی سالاری از میناب مقام نخست را کسب کرد، جایگاه دوم را نیز اسب «بای بای عسلویه» با چابکسواری مهدی جی داد از عسلویه استان بوشهر از آن خود کرد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «اژدر» با چابکسواری فرشید شبستاری از شهر جناح رسید.

گروه دو

دومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «یاشارفرگ» با چابکسواری مهرداد نظافت از شهرستان داراب استان فارس به پایان رسید که جایگاه دوم این دور نیز به اسب «براق» با چابکسواری محمد امین بحری از شهرستان بندرلنگه و در نهایت مقام سوم نیز به اسب «تایسن» با چابکسواری محمد ملکی از شهرستان بندرلنگه رسید.

گروه سوم

در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «شهرزاد» با چابکسواری مبین سقانژاد از شهرستان میناب رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «گل گل» با چابکسواری علیرضا رضازاده از بندرلنگه شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «تیزپا» با چابکسواری زید زعیمی از شهرستان بندرلنگه رسید.

گروه آزاد

در چهارمین دور این مسابقات اسب «راکت» با چابکسواری محمد بذرافکن از اوز بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «سوین بولت» با چابکسواری مرتضی زمردی از بندرعباس نشست.

گروه عرب یکسر صفر امتیاز

قهرمانی دور پنجم به اسب «سلکش» با چابکسواری ابراهیم رحیمی زاده از شهر میناب رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «پیکاسو» با چابکسواری سلیمان میرزاپور تعلق گرفت.

گروه عرب یکسر صفر تا 30 امتیاز

در دور ۶ام اسب «بی قرار» با چابکسواری جواد محمود نژاد از شهرستان میناب و اسب «بای بای مدائن» با چابکسواری محمد امین رحیمی به ترتیب در جایگاه‌های نخست و دوم ایستادند.

گروه یک عرب یکسر

قهرمانی دور هفتم به اسب «ناخدا شریفی» با چابکسواری فرشید شبتاری از جزیره قشم رسید، نایب قهرمان این دور اسب «بی باک طوس» با چابکسواری معین خوه لقب گرفت.

کد خبر 6050413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha