۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز خبر داد؛

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان در البرز

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان در البرز

کرج- رییس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: نظارت بر اصناف به صورت دقیق انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمد دادخواه در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان البرز مطرح کرد: ایام پایانی امسال و اوایل سال آینده باید ویژه‌تر دیده شود زیرا ماه میهمانی خدا و عید نوروز با یکدیگر تلاقی پیدا کرده و حساسیت‌ها افزایش یافته‌اند.

وی گفت: مسؤولیت نظارت بر واحدهای صنفی فروش کالاهای اساسی تنظیم بازار بیشتر بر عهده اتاق اصناف بوده و بازرسی این مجموعه فعال است. سامانه سیمبا با شماره ۱۲۴ نیز آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی است و در کمتر از ۴۸ ساعت به آنها رسیدگی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه اتاق اصناف علاوه بر اینکه وظیفه نظارت را بر عهده دارد، برگزار کننده نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان و شهر نیز است، افزود: بزرگترین و مجهزترین نمایشگاه بهاره استان، در سایت نمایشگاهی، مقابل فرودگاه پیام برپا شده است.

دادخواه با اشاره به اینکه اتاق اصناف، شهرداری، اتاق بازرگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق تعاون استان البرز مالکان و بنیانگذاران این نمایشگاه هستند، بیان کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی تنظیم بازار، پوشاک، کیف و کفش و سایر مایحتاج مردم برای ایام نوروز و رمضان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کالاها و اقلام اساسی به اندازه نیاز مردم وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی برای توزیع آنها نیست، اظهار کرد: آمار بازدیدها تاکنون رضایت بخش بوده اما به تمام مردم استان پیشنهاد می‌شود حتماً از این نمایشگاه بازدید و اقدام به خرید مایحتاج نوروز و ماه رمضان کنند.

دادخواه از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان البرز خبر داد و بیان کرد: نظارت بر اصناف به صورت دقیق انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. بخشی از نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز بر عهده اتاق اصناف است که این امر انجام می‌شود.

کد خبر 6052644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha