۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۷

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۴ ماموریت ویژه چهارشنبه آخر سال در استان سمنان انجام شد

۴ ماموریت ویژه چهارشنبه آخر سال در استان سمنان  انجام شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان از انجام ۴ ماموریت ویژه چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت: متخلفان قاچاق مواد محترقه در شاهرود، میامی و گرمسار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال پنج مأموریت در سطح استان به انجام رسید، ابراز داشت: بیشترین کشفیات در شهرهای میامی، شاهرود و گرمسار بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه در شهرستان شاهرود چهار هزار و ۴۲۵ عدد مواد محترقه غیرمجاز و ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: به ترتیب با واحد صنفی توزیع کننده مواد نیز برخوردهای لازم صورت گرفت و فردی که مواد را در خانه نگهداری کرده بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در شهرستان گرمسار سه کیلو مواد اولیه ساخت نارنجک دست ساز کشف شد، ابراز داشت: این فرد با هویت معلوم در یکی از خیابان‌های سطح شهر شناسایی و دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی فرومد به یک خودرو مسافری با سه سرنشین مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و ساک یکی از مسافران ۹ هزار و ۳۰۰ عدد انواع مواد محترقه مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه مشکل امنیت در حوادث چهارشنبه سوری گزارش نشد، افزود: پرونده این متخلفان همگی تشکیل و برای ادامه سیر قانونی به دادسرا ارجاع داده شدند.

کد خبر 6054008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha