۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

امام جمعه پارس آباد:

نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها دخالت نکنند

نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها دخالت نکنند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: طبق فرمان مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها کار درستی نیست، اظهار کرد: وظیفه نمایندگان قانونگذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی است و طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه اقتدار و قوی شدن اراده صحیح و مقاومت در وجود انسان است و به عبارتی ماه رمضان اراده انسان را تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه ابراز محبت اولین اصل برای استحکام بنیان خانواده است، بیان کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ۲۵ اسفند روز شهردار ضمن تبریک و تشکر از زحمات شهرداری پارس آباد، عنوان کرد: آسفالت محلات پرتردد و مناطق محروم جز اولویت‌های شهرداری پارس آباد باشد.

خطیب نماز جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

کد خبر 6055619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha