۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند

برترین های کنکور  و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از افتخار آفرینان کنکور سراسری و مدال آوران کونگ فو با حضور مسوولان به همت شهرداری و شورای اسلامی آبدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار آبدان بعد از ظهر دوشنبه در این همایش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان یادآور شد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شاهد برنامه‌های خوبی در بخش و شهر آبدان هستیم.

ابراهیم درویشی یادآور شد: ما باید برای دانش دانش آموزان برتر کنکور به خود ببالیم که اولیا دانش آموزان چنین فرزندی را تربیت کردند.

وی افزود: فرزندان این دیار در زمینه نیروی انسانی در سطح شهرستان واستان نقش چشمگیری دارند.

برترین های کنکور  و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: نفرات برتر کنکور در سطح شهرستان دانشمندان جوان و آینده سازان ایران هستند و خواهند بود.

عبدالحسین جهانگیری در ادامه یادآور شد: در شهرستان دیر ۱۳۰ نفر از دانش آموزان در کنکور سراسری پذیرش شدند که ۲۷ نفر از بخش آبدان هستند و جای تقدیر دارد.

وی افزود: هفت دانش آموز رتبه زیر ۱۰۰۰ در سطح شهرستان دیر داشته که سه نفر از بخش آبدان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ضمن تقدیر از والدین و مدیران و معلمان مدارس بخش آبدان بیان داشت: امسال دانش آموزان در کنکور سراسری در سطح شهرستان خوش درخشیدند.

شهردار آبدان در این همایش یادآور شد: شهرداری و مجموعه شورای اسلامی با برنامه ریزی هایی که انجام داده بود قصد برگزاری تجلیل از مدال آوران کونگ فو و کنکور سراسری انجام داده بود اما خوشبختانه با حضور چشمگیر مسؤولان و خانواده‌های آنها این همایش برگزار شد.

سید عیسی حسینی ضمن تقدیر از همکاری مسؤولان بیان داشت: شهرداری آبدان در همه زمینه‌ها آمادگی دارد در کنار مردم باشد.

وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی هست که بتوانیم باخدای خود به خصوص در شب‌های قدر راز و نیاز داشته باشیم.

در پایان با حضور بخشدار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاونان، اعضای شورای اسلامی، شهردار از مدال آوران کونگ فو و افتخار آفرینان کنکور سراسری تجلیل شد.

کد خبر 6058287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha