۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محفل امام حسنی ها عظمت قرآن را برای عالمیان بازگو می کند

محفل امام حسنی ها عظمت قرآن را برای عالمیان بازگو می کند

اراک- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: محفل امام حسنی ها عظمت و فرهنگ باشکوه قرآن را برای عالمیان بازگو می کند.

حجت الاسلام هادی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قرآن یکی از کتاب‌های جاودانه از سوی خدا برای هدایت بشریت بر قلب پیامبر نازل شد که غیر قابل تحریف است.

وی افزود: با مطالعه برخی کتاب‌های الهی و آسمانی، می‌توان به این نتیجه رسید بسیاری از کتاب‌های آسمانی دچار تحریف شده است اما تنها کتابی که خدا از آن محافظت کرده و ذره‌ای در آن تحریف ایجاد نشده قرآن کریم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: قرآن کتاب هدایت بشر و معجزه پیامبر (‌ص) از زمان نزول تا روز عزل خواهد بود و مهمترین وظایف مردم و مسلمان نسبت به این مهم، قرائت و عمل به قرآن است.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه، قرآن از منظر نبی اکرم به عنوان میراث گرانبها در میان مردم به امانت گذاشته شده است، افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای تمسک جویی به قرآن است که خضوع کنیم و دل خود را با آیات قرآن صیقل دهیم.

وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها گفت: محافل قرآنی که با حضور صدها نفر از مردم مؤمن و انقلابی در این ماه مبارک در راستای حمایت از این کتاب آسمانی برگزار شد، مردم مسلمان عظمت قرآن را دریافتند و بر این امر واقف هستند که هر کس بر قرآن تمسک بجوید در دنیا و آخرت نجات می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم ما به عنوان دغدغه مندان فرهنگی، ترویج و برگزاری محافل و مجالس باشکوه است که بتوانیم فرهنگ قرآن را بتوانیم به مردم بازگو و عظمت قرآن را برای عالمیان مشخص کنیم.

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: امید است با بهره‌گیری از روش‌های قرآنی به جهاد تبیین بپردازیم و مردم را به سوی حق و حقیقت رهنمون سازیم و روز قیامت برای بزرگ‌ترین امانت پیامبر، پاسخ مناسبی از حیث قرائت و عمل به قرآن داشته باشیم.

کد خبر 6064534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha