۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

رسانه‌های عبری زبان: دیدن ویرانی‌های شهرک‌های شمالی خشم‌آور است

رسانه‌های عبری زبان: دیدن ویرانی‌های شهرک‌های شمالی خشم‌آور است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با ارایه اطلاعاتی در خصوص آمار ۶ ماهه حمله‌های حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی ویرانی‌های شهرک‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را خشمگین‌کننده توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن ارایه اطلاعاتی درباره عملیات‌های حزب‌الله لبنان در ۶ ماه گذشته اعلام کردند که نبرد در شمال سرزمین‌های اشغالی بخش جدایی ناپذیری از نبرد چند جبهه‌ای و همه جانبه است.

این رسانه‌ها اذعان کردند: حزب‌الله لشکر الجلیل در «بیرنیت» را نابود کرد، مواضع راهبردی را هدف قرار داد و ۳۱۰۰ موشک و گلوله خمپاره و ۳۳ پهپاد انتحاری را پرتاب کرد.

رسانه‌های عبری زبان بیان کردند که دیدن ویرانی‌های «کریات شمونه»، «المطله» و دیگر شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خشمگین‌کننده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند: به نظر نمی‌رسد این تنگنای راهبردی در مسیر گشایش باشد. حزب‌الله صدها موشک ضدزره شلیک کرده است؛ موشک‌هایی که فقط به شهرک‌ها و مواضع خط مقدم ارتش اسراییل برخورد نکرده‌اند، بلکه به پایگاه‌های راهبردی مانند یگان رصد تحرکات هوایی میرون نیز اصابت کرده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اساس نظرسنجی صورت‌گرفته در سرزمین‌های اشغالی ۶۰ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست در سایه تداوم جنگ غزه توانایی کنترل احساسات منفی خود را ندارند.

کد خبر 6075910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یدالله شهبازی IL ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      آمریکا ترسو وبی ارزه.تنها اعراب بی ارزه هستند که به سر کشورهای اسلامی . عربستان . امارات.اردن .مصر بر سر مسلمانان خراب خراب شده‌اند
    • پیری IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      1 0
      حماس حزب الله اگه نزن به شهرهای آشغالی اشغالگران همچنان به غزه حمله می‌کنند
    • علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      مگراینکه این جانوران احساس هم دارن
    • محمدحسین IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      سوزش‌تان ابدی!