۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها:

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند

قم- معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نقش جدی در جریان زیارت داشتند و امروز همه ما زائران حضرت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور عصر چهارشنبه در اجتماع ۵ هزار نفری دختران دانشجو در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: امروز دختران دانشجو از هشتاد دانشگاه سراسر کشور در این اجتماع حضور دارند که پشتیبانی این جشن از سوی وزارت علوم و حرم بانوی کرامت کار ارزشمند و بزرگی است که باید از این تلاش‌ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام فاطمی پور بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نقش جدی در جریان زیارت داشتند و امروز همه ما زائران حضرت هستیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: زیارت آثار بسیار مهمی برای انسان به همراه دارد که نباید از کنار آن به راحتی عبور کرد.

فاطمی پور گفت: انسان در زیارت بیان می‌کند که ناقص است و در محضر انسان کامل خود را عرضه می‌کند و حضرت معصومه سلام الله علیها خودشان نیز زائر امام رضا علیه السلام بودند و در این مسیر جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: امامت و ولایت مسیری برای همرنگ شدن با خدا است و حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر ولایت بودند و ما نیز در ادامه زندگی نیازمند تکیه گاه هستیم که آن تکیه گاه واقعی امام معصوم است و باید از حضرت بیاموزیم که دل در گرو ولی خدا بگذاریم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: باید در عمل پیرو ولی خدا باشیم و بسیاری از مشکلات ما از دینداری سوری و ظاهری است که باید دینداری را در زندگی خود عملیاتی کنیم و به دین پایبند باشیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا دین در زندگی ما بیشتر ساری و جاری باشد و این امر با تقویت رابطه عاطفی با ولی خدا امکان پذیر است.

کد خبر 6100895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha