۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس

آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی، همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائر اولی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: مرحله دوم اعزام مددجویان زائر اولی سازمان بهزیستی به مشهد مقدس همزمان با دهه کرامت کار شروع به‌کار کرده‌است.

در این طرح مددجویان سازمان بهزیستی از سراسر کشور که تاکنون طعم زیارت حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا را نچشیده‌اند توسط سازمان بهزیستی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

حسینی افزود: اولین کاروان در این دوره روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با هماهنگی صورت‌گرفته از قبله تهران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بدرقه و اعزام می‌شوند.طرح پویش «زائر اولی ها» در دهه کرامت آغاز به کار کرده است.

وی همچنین اضافه کرد، سازمان بهزیستی در این طرح با راه‌اندازی پویش زائر اولی‌ها نسبت به جلب مشارکت مردم در این طرح اقدام نموده‌است. هموطنان می‌توانند از طریق درگاه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و یا شماره گیری کددستوری #۱۲۳* نسبت به مشارکت در اعزام زائراولیهای بهزیستی اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه هدف از برگزاری این پویش برآورده کردن آرزوی یک زائر اولی برای زیارت مشهد مقدس است. ادامه داد: ایام دهه کرامت بهترین فرصت برای ارائه خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم است به همین جهت اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس یا عتبات عالیات در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6106021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha