۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

رییس قوه قضائیه:

عملیات وعده صادق نمونه ای از ابهت، اقتدار و شکوه کشور است

عملیات وعده صادق نمونه ای از ابهت، اقتدار و شکوه کشور است

یاسوج- رییس قوه قضائیه گفت: عملیات وعده صادق نمونه ای از ابهت، اقتدار و شکوه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسنی‌اژه‌ای صبح سه شنبه در اجلاسیه شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد که در حسینیه ثارالله یاسوج در حال برگزاری است، افزود: همه این شکوه، اقتدار و امنیت با خون شهدا و همراهی مردم و تلاش مسئولان مقدور شد.

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان در برابر انقلاب اسلامی ایران سر تعظیم فرود آوردند، گفت: آنها بعد از ناکامی در برابر جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا موسسه‌ها و اتاق‌های فکر خود را برای برنامه ریزی‌های جدید به کار گیرند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز ارتشی بین المللی از سراسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکیل شده و اهداف و سیاست‌های جدیدی را از استکبار مطالبه می‌کنند، گفت: وعده صادق نیز نمونه بارزی از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و پای کار بودن مسئولان و مردم در دفاع از آرمان‌های نظام است و در این عملیات به خوبی همه هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد.

وی افزود: وی افزود: حدود هفت ماه رژیم صهیونیستی در حال بمباران مردم غزه است و این در حالی است که آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز در این جنایت اسرائیل را همراهی می‌کنند.

محسنی اژه ای اظهار داشت: استان بسیار کم جمعیتی مانند کهگیلویه و بویراحمد دوهزار شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرد و اینها نشان از ولایت مداری، انقلابی و غیرت مردم این استان است و باید همه ایثارگری‌ها و فداکاری شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان به نسل‌های بعدی منتقل شود.

رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: همه تلاش دشمنان بعد از شکست‌های پیاپی از جمهوری اسلامی ایران این است که با ایجاد مشکلات راه تولید و اقتصاد کشور را سد کنند و وظیفه اصلی ما گوش به فرمان ولایت بودن است و مهمترین مشکل این کشور اقتصاد و تولید است و باید با ارائه راهکارها و برنامه‌های دقیق این مشکلات را رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای تصریح کرد: مردم از روحانیت توقع دارند و روحانیت باید از همه توان خود برای خدمت به مردم و انقلاب استفاده کنند چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ارتباط با مردم هستیم.

وی افزود: توفیقی حاصل شد تا در جمع مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد حاضر شوم و این اجلاسیه‌ها بسیار با ارزش هستند چرا که شهدا به ما درس ایثار و فداکاری دادند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تاکید کرد: در عصر ما امام خمینی (ره) با علم و آگاهی و مسئولیت در برابر اسلام، انقلابی عظیم برپا کردند و آثار این انقلاب هر روز ابعاد وسیعی پیدا می‌کند.

وی افزود: خداوند وعده جهاد داده است وعظمت و شکوهی که امروز جمهوری اسلامی دارد به دلیل عمل به وعده الهی است و دشمنان برای براندازی اسلام همه توان خود را به کار گرفتند، اما با اتکا به خداوند و رهبری فرزانه، هیچ وقت به اهداف خود نرسیدند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی شهیدپرور، اخلاص‌گر، جهادگر و انقلابی هستند و خدا را شاکرم که در دهه کرامت و آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) توفیق پیدا کردیم تا در اجلاسیه شهدای روحانی حضور پیدا کنم.

وی افزود: روحانیت معظم در راستای اهدافی که همه انبیا برعهده داشتند، قدم برداشته و قدم بر می‌دارند و انبیا الهی از خود و جنس مردم مبعوث شده‌اند تا مردم را به مقصد اعلی هدایت کنند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اوصیای الهی هم راه انبیا را ادامه داده‌اند و در زمان غیبت این مسئولیت به عهده روحانیون باتقوا، عالم و اهل مسئولیت است، گفت: در زمان ما شخصیتی مثل حضرت امام خمینی (ره) این مسئولیت را برعهده گرفت و باتقوا، علم و باآگاهی این مسئولیت بزرگی که از ناحیه اسلام به دوش او گذاشته بودند، چه انقلابی را نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا معرفی کرد که آثار انقلاب اسلامی که امام بزرگوار با کمک شما مردم بنا نهاده‌اند، هر روز ابعاد وسیع آن بیشتر نمایان می‌شود.

کد خبر 6106056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha