۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

ظرفیت های معدنی و صنعتی کرمان بی نظیر است

ظرفیت های معدنی و صنعتی کرمان بی نظیر است

کرمان_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: آماده استقبال از سرمایه گذاران در فرصت های اقتصادی کرمان به ویژه در زمینه معادن و صنایع هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسن‌زاده، پیش از ظهر سه شنبه در نشست استاندار کرمان با سفیر بلاروس و ازبکستان در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان آیدکس ۲۰۲۴ اظهار داشت: به شرکت بلاز متعلق به کشور بلاروس پیشنهاد می‌کنیم در زمینه تولید موتورهای دامپتراک، خدمات پس از فروش و تعمیرات این ماشین‌آلات در استان کرمان ورود و سرمایه‌گذاری کند.

وی به ظرفیت‌های گسترده صنعتی و معدنی استان کرمان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه استان کرمان در حوزه‌های معدنی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و … فرصت‌های بسیار خوبی را برای توسعه همکاری‌های چندجانبه با کشورهای مختلف در اختیار این استان قرار داده است.

حسن زاده، بر شناسایی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کرمان برای رساندن این به جایگاه اصلی خود تاکید کرد و تصریح کرد: کرمان ایدکس ۲۰۲۴، مجالی را فراهم آورده که فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی این استان با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی شود و در قالب یک بسته کامل سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

وی افزود: در کرمان آیدکس ۲۰۲۴ همچنین قابلیت‌های صادراتی استان نیز مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6106566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha