۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸

یک چهارم نهایی جام حذفی؛

اولین محک جدی برای دروازه بان جوان/ شکوری در ترکیب ثابت هوادار

اولین محک جدی برای دروازه بان جوان/ شکوری در ترکیب ثابت هوادار

دروازه بان جوان و ۲۰ ساله تیم فوتبال هوادار در نخستین محک جدی خود با پیراهن این تیم رو در روی گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این دیدار علیرضا حقیقی دروازه بان اول هوادار در اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود تا آرشا شکوری گلر ۲۰ ساله هوادار برای اولین بار در فصل جاری فرصت حضور در درون دروازه تیمش را پیدا کند.

تیم هوادار که در رقابت‌های جام حذفی حضور دارد، فردا پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان رو در روی گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت و مسعود شجاعی و شاگردانش امیدوارند تا به نیمه نهایی این مسابقات حضور یابند تا کماکان شانس حضور در رقابت‌های آسیایی را داشته باشند.

با توجه به مصدومیت علیرضا حقیقی، شکوری این فرصت را خواهد داشت تا برای اولین بار به طور کامل در درون دروازه هوادار قرار گیرد. این دروازه بان جوان در جام جهانی نوجوانان در ترکیب تیم ایران خوش درخشید و نگاه اهالی فوتبال و رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

بازی هوادار و گل گهر فردا از ساعت ۱۹ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6106990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha