۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

عضو شورای اسلامی شهر سنندج:

مجتمع فرهنگی شهدا سنندج بستری برای تربیت هنرمندان مستعد است

مجتمع فرهنگی شهدا سنندج بستری برای تربیت هنرمندان مستعد است

سنندج_عضو شورای شهر سنندج گفت: مجتمع فرهنگی شهدا سنندج بستری برای تربیت هنرمندان مستعد است که احداث آن نیاز ضروری این شهر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فریدی صبح چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی شهدای سنندج اظهار کرد: احداث این مجتمع فرهنگی واقعاً نیاز ضروری در این نقطه از شهر سنندج بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع در نقطه‌ای که بافت قدیمی شهر سنندج احداث شده که از مناطق آسیب‌پذیر شهر است و ایجاد چنینی بسترهایی می‌تواند زمینه را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با کمک جوانان همین نقطه فراهم سازد.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: اهمیت این مجتمع در این نقطه و ایجاد چنین بستری می‌تواند تحول فرهنگی بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

فریدی با بیان اینکه سنندج و در مجموع کردستان زادگاه بزرگان و نامداران حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: خیلی از هنرمندان و بازیگران نام‌آور و هنرمندان بزرگ عرصه موسیقی در این محلات به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند امیدواریم این ظرفیت بستری برای پرورش چنین انسان‌هایی در زمان حال و آینده این دیار باشد.

وی اضافه کرد: به عنوان یک هنرمند قول می. دهیم که چراغ این مجتمع را همیشه روشن نگه‌داریم و زمینه تربیت جوانان هنرمندی که در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشند را فراهم سازیم.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه در این مناطق حاشیه جوانان و نوجوانان مستعدی هستند که باید زمینه شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم آوریم، گفت: ایجاد چنین ظرفیت‌های فرهنگی به همت مسئولان برای پرورش جوانان مستعد این نقطه اقدام ارزشمندی است که هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.

کد خبر 6107109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha