۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹

بخشدار ویژه خارگ تاکید کرد؛

لزوم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم در جزیره خارگ

لزوم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم در جزیره خارگ

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: بهترین خدمت به ارباب رجوع ارائه شود، اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر چهار شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: هم‌افزایی و هماهنگی بین مسئولان بخش ویژه خارگ سرلوحه پیشبرد کارها قرار گیرد.

وی اهمیت پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و افزود: تا زمانی که درگیر این موضوع نشویم، به اهمیت آن پی نخواهیم برد و اگر آسیبی وارد شود، متوجه خواهیم شد که رعایت اصول پدافند غیرعامل در سازمان‌ها چه اهمیتی دارد.

دشتی زاده همچنین به مدیران ادارات و دستگاه‌ها تأکید کرد؛ نسبت به رعایت نظم اداری اهتمام ویژه ای داشته و نسبت به جذب بودجه پروژه‌های شهرستانی پیگیری کنند تا اعتبارات به موقع جذب شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که در واقع بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی و شکوفایی هستند، میسر خواهد شد.

دشتی زاده در ادامه دهه کرامت را فرصتی برای معرفی و تعمیم الگوهای انسانی و آموزه‌های دینی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) عنوان کرد و بیان داشت: رویکرد اصلی برنامه‌های بخش در این دهه افزایش نشاط اجتماعی باشد و اجرای مراسمی باشکوه و جذاب در دستور کار همه مدیران و ادارات قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ بر لزوم تکریم و احترام ارباب رجوع در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: تمامی مدیران و رؤسای ادارات موظف هستند از ساعات اولیه وقت اداری در محل کار حضور یافته و به طور جدی رفتار مجموعه اداری خود با شهروندان و مراجعین رصد کنند، تا بهترین خدمت به ارباب رجوع ارائه شود، اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم باشد.

کد خبر 6107339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha