۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

۲۳۹ کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک کشف شد

۲۳۹ کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک کشف شد

اصفهان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۲۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در خورو بیابانک خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و کار دقیق پلیسی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد محموله‌ای از مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خور و بیابانک در حال جابه جایی است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از بررسی‌های میدانی گسترده سرانجام کامیون کشنده حامل مواد مخدر توسط مأموران انتظامی مستقر در محل ایست و بازرسی شهید رشیدی شهرستان خور و بیابانک شناسایی و با دستور مأموران، برای بررسی بیشتر متوقف می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازدید دقیق مأموران پلیس، ۲۴ گونی به میزان ۲۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی نحویل شدند.

کد خبر 6112081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha