۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵

سردار حاجی زاده:

سربلندی ایران مرهون مجاهدت علما و فرزندان انقلاب اسلامی است

سربلندی ایران مرهون مجاهدت علما و فرزندان انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درپیامی به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت علما وفرزندان برومندی است که درمکتب انسان ساز اسلام درس عشق و ایثار آموخته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهانش را تسلیت گفت.

سربلندی ایران مرهون مجاهدت علما و فرزندان انقلاب اسلامی است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحْبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سلام بر شهیدان، بر انسان‌های آزاده و بزرگی که جان بر سرمانشان نهاد و در ره خدا از خودگذشتند به این فداکاری

به برترین قله‌های انسانیت رسیدند. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)

سربلندی، ایران، اسلامی مرهون مجاهدت علما و فرزندان برومندی است که در مکتب انسان ساز اسلام درس عشق و ایثار آموخته‌اند و با شهامت و رشادت در صحنه‌های انقلاب اسلامی حماسه آفرینی می‌کنند و یک ملت را در طول تاریخ سربلند و بلند آوازه می‌نمایند.

شهادت خادم الرضا سید شهیدان اهل خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید همگان گردید.

از خداوند قادر متعال علو درجات برای این شهیدان خدمتگزار و مخلص مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در اعلا علیین با خوبان درگاهش محشور و صبر و بردباری و سکینه قلبی به خانواده بزرگوار آنان و ملت شهید پرور ایران عطا فرماید.

سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده
فرمانده نیروی هوافضای سیاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6113778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha