۲۸ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۵۳

کنسرت قاسم رفعتی به تعویق افتاد

کنسرت قاسم رفعتی به تعویق افتاد

کنسرت گروه سمان به خوانندگی قاسم رفعتی که قرار بود از امشب در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود به دلایلی به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر مدیر موسسه سمان با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : این کنسرت به علت عدم تامین لازم از طرف فرهنگسرا به تاریخ دیگری موکول شد که به محض اعلام آمادگی مجدد فرهنگسرا برای برگزاری کنسرت، تاریخ آن اعلام می شود.

بر اساس اعلام قبلی قرار بود قاسم رفعتی به همراه گروه سمان روزهای 28 ، 29 و 30 خرداد در فرهنگسرای هنر(ارسباران) به اجرای برنامه بپردازند.

 

کد مطلب 898648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha