۱۴ مرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۵۱

شهردار منطقه 15 تهران:

کمبودها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود

کمبودها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود

شهردار منطقه 15 شهرداری تهران اعلام کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته کمبودهای این ناحیه در کوتاه ترین زمان ممکن برطرق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "مجتی یزدانی" در بازدید از روند اجرای طرح ناحیه محوری در منطقه گفت: فرصت ها و تهدیدها و چگونگی واگذاری امور به نواحی را در منطقه بررسی کردیم.

شهردار منطقه 15 تهران در راستای تحقق سیاست شهرداری تهران مبنی بر اجرای طرح ناحیه محوری و توزیع عادلانه خدمات در سطح محلات و به منظور کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی تهران ، بازدید از نواحی و واگذاری بخش اعظم اختیارات منطقه به نواحی را در سرلوحه امور خود دانست.

یزدانی اظهارداشت:  با بازدید از سطح چهار ناحیه منطقه و ادارات تابعه و پروژه های در دست اجرا با مسائل و مشکلات آن ها از نزدیک آشنا شدم و آنها را مورد بررسی قرار دادم .

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه به نواحی و محلات یادآور شد : در صورتیکه برنامه ریزی ما حول محور محلات تعریف شود این امر منجر به آبادانی محلات می شود و آبادانی محلات نیز آبادانی شهر تهران را به دنبال می آورد .

شهردار منطقه 15 در ارزیابی بازدید خود گفت : در بعضی از نواحی مثل ناحیه هشت ادارات شهرسازی ، اجتماعی و فرهنگی ، فنی و ترافیک و خدمات شهری بسیار خوب عمل کرده اند و در بعضی از نواحی نیز ضعفهایی وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن کمبودها  بر طرف خواهد شد .

همین گزارش حاکی است در این بازدید هر یک از شهرداران نواحی و روسای ادارات تابعه به تفصیل گزارشی از عملکرد ناحیه و ادارات مربوطه را در زمینه های مختلف ارائه دادند .

مهندس حلاجیان معاون فنی و عمران شهردار منطقه نیز در این بازدید گزارشی در خصوص میزان اعتبارات تخصیص یافته جهت فعالیتهای عمرانی هر ناحیه ، وضعیت پروژه های عمرانی جاری ، نیازهای محلات در زمینه مرمت و یا روکش آسفالت ، بازسازی انهار و ..... را ارائه کرد .

معاونین حمل و نقل و ترافیک ، امور شهری و فضای سبز ، هماهنگی و برنامه ریزی ، مالی و اداری ، شهرسازی و معماری ، روسای ادارات حراست و بازرسی نیز شهردار منطقه را در این بازدید همراهی و در خصوص پروژه های مرتبط با حوزه خود توضیحات لازم را ارائه و مسائل ، مشکلات و نیازهای حوزه مربوطه را مطرح کردند .

کد خبر 924254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha