۱۰ مهر ۱۳۸۸، ۱۵:۰۳

اخبار کوتاه ورزشی استان کردستان

اخبار کوتاه ورزشی استان کردستان

سنندج - خبرگزاری مهر: پایان رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان در سنندج و مراسم استقبال از ورزشکاران موفق کردستانی از جمله عناوین ورزشی این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با انجام چهار دیدار پایانی در گروه الف پنجشنبه شب در سنندج به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها که از روز جمعه سوم مهر ماه سال جاری و با حضور هشت تیم در ورزشگاه 15 هزار نفری سنندج برگزار گردید با انجام 16 دیدار به پایان رسید.

در آخرین روز این مسابقات چهار بازی انجام شد که تیم آذرخش هرمزگان با نتیجه چهار بر صفر برابر فرآورده های بتنی قدرتی نوشهر به برتری رسید و اوج نصر فارس نیز دو بر صفر شن سای ساوه را شکست داد.

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و عقاب مازندران نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم تربیت کردستان میزبان این دوره از مسابقات نیز با نتیجه چهار بر دو از پالایش گاز ایلام شکست خورد و نتوانست در این مسابقات از امتیاز میزبانی استفاده کند.

تیم تربیت کردستان نتیجه سه دیدار از مجموع چهار دیدار خود را واگذار کرد و در یک دیدار نیز به تساوی رسید.

از مجموع هشت تیم حاضر در گروه الف لیگ برتر فوتبال بانوان کشور پس از دو دور بازی در مرحله رفت و برگشت دو تیم به دسته یک سقوط خواهند کرد.

دیدارهای برگشت لیگ برتر بانوان کشور 20 مهر ماه در بندرعباس برگزار می شود.

استقبال از مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور

مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی کشور در میان استقبال مردم سنندج وارد زادگاه خود شد.

جمشید خیرآبادی که به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور فعالیت می کرد و بعد از گذشت سال ها این تیم به مقام نائب قهرمانی کشور رسید، شامگاه روز پنج شنبه در میان استقبال گرم مردم وارد سنندج شد.

علاوه بر جمعی از ورزشکاران و کشتی گیران استان، جمعی از مسئولین نیز در مراسم استقبال از خیرآبادی حضور داشتند.

استقبال از قهرمان مسابقات قایقرانی آسیا

شاهو ناصری قهرمان مسابقات قایقرانی آسیا نیز شامگاه روز گذشته در میان استقبال گرم مردم وارد فرودگاه سنندج شد.

شاهو ناصری بازیکن کردستانی تیم ملی قایقرانی کشور توانست در رقابت‌های امسال در مسافت یک‌ هزار متر موفق به دریافت مدال طلا و در در مسافت 5 کیلومتر نیز با برتری بر سایر حربفان گردن آویز طلا را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین با شرکت در مسابقه مسافت 500 متر انفرادی نیز مدال نقره این مسابقات را برای کشورمان به دست آورد و در ماده 200 متر انفرادی نیز با‌ قرار گرفتن در جایگاه سوم مدال برنز را به جمع مدال‌های خود اضافه کرد.

کد خبر 956598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha