۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد؛

تامین بخشی از آب موردنیاز کرمانشاه به صورت موقت از سراب طاق بستان

تامین بخشی از آب موردنیاز کرمانشاه به صورت موقت از سراب طاق بستان

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از تامین بخشی از آب مورد نیاز کرمانشاه به صورت موقت از سراب طاق بستان خبر داد.

محمودرضا شهلایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات تعویض واشرهای فرسوده شیرآلات منصوبه در حوضچه‌های مسیر خط انتقال آب از سد گاوشان به سمت تصفیه خانه غدیر واقع در روستای سراب خشکه کرمانشاه از امروز آغاز شد.

با بیان اینکه که نزدیک به ۱۰ سال است که آب از مسیر این خط انتقال ۷۳ کیلومتری تحویل تصفیه خانه شهید نظری در شهر کرمانشاه می‌شود، افزود: در تابستان سال جاری شاهد نشت‌هایی در طول مسیر انتقال آب در حوضچه‌های بین راهی به دلیل فرسودگی واشرهای شیرآلات منصوبه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط بارندگی‌های اخیر و وضعیت مناسب ایجاد شده در سراب طاق بستان به دلیل دبی آب مناسب تأمین آب شرب شهر به صورت موقت از این محل صورت می‌گیرد تا شیرآلات مسیر انتقال آب گاوشان تعمیر شوند.

شهلایی با اشاره به اینکه مدت زمان تعمیرات خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه ۲۰ روز خواهد بود، گفت: از همشهریان درخواست داریم با صبر و شکیبایی مجموعه آب منطقه‌ای و آبفای استان کرمانشاه همکاری لازم را در کنترل مصرف داشته باشند.

وی ادامه داد: پس تعمیرات خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه فاز اضطراری این خط انتقال راه اندازی خواهد شد و روند انتقال آب بهبود خواهد پیدا می‌کند.

کد خبر 5434245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha