۲۵ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۲۹

75 طرح ترافیکی در غرب تهران اجرا شد

75 طرح ترافیکی در غرب تهران اجرا شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه پنج گفت: به منظور بهسازی شبکه بزرگراهی روانسازی و ایمن سازی تردد بیش از 75 طرح ترافیکی با 110 میلیارد ریال اعتبار در شبکه بزرگراهی غرب تهران اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا معظمی با اعلام این خبر افزود: ساماندهی، تعریض بهسازی شبکه معابر بزرگراهی، شریانی و محل با هدف ایمن سازی و روانسازی تردد از جمله اولویت طرحهای ترافیکی پیش بینی شده در سال 88 است.

وی با اشاره به اجرای 75 طرح ترافیکی در شبکه معابر غرب تهران گفت: به منظور بازگشایی گره ترافیکی و ایجاد دسترسی محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه 12طرح اصلاح هندسی اجرا شد.

معظمی اصلاح هندسی و ایجاد تقاطع پونک را یکی از طرحهای مهم سال جاری برشمرد و گفت: عملیات اصلاح هندسی بزرگراه ستاری- فردوس، شاهین - همت - میدان شهران و ایجاد دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه همت از دیگر طرحهای آماده بهره برداری است.

وی به ساماندهی پایانه تاکسیرانی میدان صادقیه و احداث پایانه شقایق اشاره کرد و افزود: 7 دستگاه پل عابر پیاده با هدف ارتقاء ایمنی تردد در سطح منطقه نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک اعتبار اجرایی این طرحهای ترافیکی را 110 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرای طرحهای ترافیکی در ارزیابی 8 ماهه نخست سال جاری حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 رتبه نخست را در بین مناطق 22 گانه کسب کرد.

کد خبر 1017446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha