۴ اسفند ۱۳۸۸، ۸:۳۴

بعد از مراسمی 5 ساعته؛

کرم رضا پیریایی به عنوان استاندار همدان معرفی شد

کرم رضا پیریایی به عنوان استاندار همدان معرفی شد

همدان - خبرگزاری مهر: شامگاه دوشنبه و در مراسمی پنج ساعته، وزیر کشور "کرم رضا پیریایی" را به عنوان استاندار همدان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، در این مراسم که همزمان با شورای اداری استان انجام شد، پس از تودیع بهروز مرادی، پیریایی به عنوان نماینده ارشد دولت در استان همدان معرفی شد.

کرم رضا پیریایی در آیین معارفه اش با بیان اینکه سعی دارم در مدت مسئولیتم همدان را به دارالوفاق تبدیل کنم، اظهار داشت: همدان، شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین است و باید به دارالاتحاد نیز تبدیل شود.

پیریایی ضمن ابراز خرسندی از اتحاد نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اتحاد بین مدیران یک مجموعه، کلید واژه اصلی در انجام فعالیت ها است.

استاندار همدان از تبدیل همدان به پایلوت انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و اقتصادی در غرب کشور خبر داد و گفت: در تمامی زمینه ها نقش روحانیت برای همفکری و مشاوره پر رنگ خواهد بود.

به پیشنهاد وزیر کشور و تصویب جلسه 18 بهمن ماه امسال هیئت وزیران، کرم ‌رضا پیریایی به عنوان استاندار همدان تعیین شده است.

پیریایی پیش از این در صدا و سیما، آموزش و پرورش، وزارت کشور، مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست‌ جمهوری عهده‌دار مسئولیت‌های مختلفی بوده است.

فرماندار شهرستان‌های دره‌شهر و آبادانان، قروه و دهگلان و بانه، مدیرکل اجتماعی و انتخابات استانداری، مدیر کل صدا و سیما در استان‌های ایلام و کردستان، مشاور و رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز موسیقی و سرود و معاون هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌ جمهور از جمله سوابق اجرایی پیریایی است.

تاکنون از وی کتاب و مقالات فرهنگی و سیاسی متعددی به چاپ رسیده است.

کد خبر 1039288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha