۲۲ آذر ۱۳۸۹، ۱۷:۵۳

امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فراگیر شود

امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فراگیر شود

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با تاکید به اینکه تمام تلاش این ستاد بر احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، گفت: بایستی جامعه به سمت و سویی برود که امر به معروف و نهی از منکر فراگیر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت ‌الاسلام زرگر روز دوشنبه در جمع مدیران، بازرسان و کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور گفت: با نگاهی به زندگی ائمه معصومین(ع) و شهادت این بزرگواران در می‌یابیم که پررنگ ترین مسئولیت انجام این فریضه است.

وی گفت: مبحث امر به معروف و نهی از منکر در تمامی زندگی ائمه معصومین (ع) قابل مشاهده است.
 
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه بیان امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه اسلامی فراموش شود تصریح کرد: امر به معروف ونهی از منکر امام حسین(ع) مقوله‌ای است که ایشان در مقابل طاغوت زمان ایستادند و برای اصلاح امت جد خویش تمام هستیشان را در راه خدا فدا کردند.
 
حجت ‌الاسلام زرگر گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی همچنان با صلابت بماند باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد و اساس کار همین است.
 
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه، عبادت، خدمت به بندگان، اخلاق، امر به معروف و نهی از منکر را از عمده‌ ترین مسائل پر اهمیت زندگی ائمه معصومین برشمرد و گفت: تمامی ائمه معصومین برای انجام وظیفه تا پای جان ایستادند چرا که آنها دنیا را برای انجام وظیفه می‌خواستند.
 
وی تصریح کرد: یکی از آرزوهای ما شیعیان این است که زندگی و مرگ ما را همانند این بزرگوران قرار دهد.
 
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: صرف بیان دعا کافی نیست و می‌بایستی زندگی و سیره‌ی پیامبر(ص) و ائمه اطهار مطالعه و بررسی شود تا بر آن تکیه نماییم.
کد خبر 1210176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha