۲۳ بهمن ۱۳۸۹، ۱۸:۰۰

قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر خانه نشین شدند

قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر خانه نشین شدند

معاون قضایی دادستان گفت: با اجرای قانون جدید مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان اصلی و بزرگ مواد مخدر احساس خطر کرده و خانه نشین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذبحی عصر شنبه در مراسم تجلیل از فعالان صیانت از حجاج  و عمره گذاران ایرانی در برابر مواد مخدر گفت: امروز سیاست قوه قضائیه، دادستان کل کشور و مجموعه قضات در مقابله با پدیده قاچاق مواد مخدر و روانگردان مبتنی بر قاطعیت، جدیت و سرعت عمل در رسیدگی و برخورد است که با تصویب و لازم الاجرا شدن قانون جدید مبارزه با مواد مخدر بسیاری از موانع در برخورد با قاچاقچیان برطرف شده و اکنون اعمال مجازات ها بسیار آسان است.

معاون قضایی دادستان افزود: قاطعیت  و سخت گیری در خروج زائران و برخورد با زائران حامل مواد مخدر به خاطر سعودی ها نیست بلکه نظام جمهوری اسلامی خواستار این سختگیری است.

ذبحی گفت: خوشبختانه هیچ کدام از زائران ما برای فروش مواد مخدر اقدام به حمل مواد نمی کنند بلکه تمام آنها برای مصرف شخصی دست به این کار می زنند. بر همین اساس باید با ایجاد شرایط ترک اعتیاد تمامی معتادان را به سمت درمان ببریم.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با قانون جدید و سیاست مصرف زدایی و ترک اعتیاد در دو سال آینده شاهد تحول در کشور باشیم.

افزود: با احکام جدیدی که بر اساس قانون جدید مبارزه با مواد مخدر برای قاچاقچیان صادر شده قاچاقچیان بزرگ احساس خطر کرده و خانه نشین شده اند و اکنون دیگر قاچاقچیان متوسط در حال فعالیت هستند. 

کد خبر 1252223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha