۲۲ فروردین ۱۳۹۰، ۱۳:۳۲

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در حوزه‌های خواهران برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن در حوزه‌های خواهران برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نهمین دوره تربیت مربی تدبر روشمند قرآن کریم در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانم مریم ناصح با بیان اینکه تاکنون هشت دوره مقدماتی تربیت مربی تدبر روشمند قرآن کریم از سوی معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده است، تصریح کرد: فراخوان شناسایی مدارس علمیه خواهران فاقد مربی تدبر روشمند قرآن کریم و یا مدارسی که تنها دارای یک مربی تدبر روشمند قرآن کریم هستند اعلام شده است و پس از شناسایی این مدارس، نهمین دوره مقدماتی این طرح برگزار می‌شود.

وی تعداد افراد شرکت‌کننده در دوره مقدماتی این طرح را حدود 500 نفر ذکر کرد و افزود: علاوه بر دوره مقدماتی، دوره‌های تکمیلی 1 و 2 و عالی نیز ویژه شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که از میان آنان 350 نفر برای تدریس در حوزه‌‌های علمیه خواهران احراز صلاحیت شده‌اند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه سیاست معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران درنظر گرفتن دو مربی تدبر روشمند قرآن کریم برای هر مدرسه علمیه خواهران است، تصریح کرد: بر این اساس از مدارس علمیه‌ای که فاقد مربی و یا تنها دارای یک مربی تدبر روشمند قرآن کریم هستند خواسته شده است تا افراد واجد شرایط خود را به منظور شرکت در دوره جدید معرفی کنند.

مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت مربی در زمینه تدبر در قرآن کریم عنوان کرد و افزود: سرفصل‌های دوره مقدماتی تربیت مربی تدبر روشمند قرآن کریم شامل آشنایی با مبانی و مبادی تدبر، روش‌ها و شیوه‌های تدبر در قرآن کریم و تدبر در سوره‌های جزو 30 قرآن کریم می‌شود.

کد خبر 1286292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha