۲۲ تیر ۱۳۹۰، ۷:۱۱

در هفته دولت/

12 پروژه بندری در بنادر استان بوشهر به بهره برداری می رسد

12 پروژه بندری در بنادر استان بوشهر به بهره برداری می رسد

بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت در شهریور امسال 12 پروژه بندری در بنادر استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستاد سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده این طرحها شامل ساختمان برج کنترل ترافیک دریایی، تاسیسات اطفا حریق، محوطه زون خدماتی و تاسیسات، برق بندر بوشهر، ساخت دو پایانه مسافربری در بنادر خارک و گناوه و اسکه مسافربری جزیره خارک است.

وی طرح ساماندهی بندر گناوه، فاضلاب بندر بوشهر و ساختمان ادارات ثبت شناورها و امتحانات و گواهینامه های دریانوردی از دیگر پروژه هایی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جهت اجرا و بهره برداری از این پروژه های اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال هزینه شده است.

راستاد افزود: همچنین 6 پروژه توسعه‌ای دیگر نیز از اواخر سال گذشته با اعتبار 335 میلیارد ریال شامل ساختمان برج کنترل ترافیک بندر کنگان، لایروبی بندر ریگ، ساماندهی و لایروبی بندر دیلم، بازوی دوم موج شکن بندر بوالخیر و بندر دیر و نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر آغاز شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اجرای طرح توسعه بندر بوشهر هم اینک تاسیسات و تجهیزات لازم در این بندر فراهم شده و بزرگترین خطوط کشتیرانی خارجی در بندر بوشهر تردد می کنند.

کد خبر 1358197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha