۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۲۱:۳۶

گودرزی خبر داد:

برنامه "سفره های کریمانه" در بروجرد برگزار می شود

برنامه "سفره های کریمانه" در بروجرد برگزار می شود

بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد با تشریح برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان، از اجرای برنامه "سفره های کریمانه" در سطح شهرستان خبر داد.

رضا گودرزی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آماده سازی فضای مساجد برای حضور مردم در ماه رمضان، غبارروبی بقاع متبرکه و امامزادگان و آماده سازی امامزاده ابوالحسن برای جزء خوانی روزانه قرآن کریم توسط قاریان مطرح بروجرد از جمله فعالیتهای صورت گرفته قبل از آغاز این ماه مبارک بوده است.

وی ادامه داد: همچنین عزام 200 مبلغ دینی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغ حوزه و اجرای طرح هجرت در مساجد روستایی و شهری و امامزاده ها از جمله برنامه های این اداره با همکاری دیگر ارگانهای مربوطه در ماه رمضان بوده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان بروجرد در ادامه از اجرای مسابقه 1445خبر داد و گفت: این مسابقه در سطح بروجرد در بیش از 20 محفل برگزار خواهد شد و در پایان نیز جوایزی به برندگان آن اهدا خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: همچنین در بروجرد برنامه ای پیش بینی شده است به نام سفره های کریمانه که در قالب این برنامه در 30 شب ماه رمضان در امامزادگان این شهرستان توزیع افطاری در میان زائرین را خواهیم داشت.

کد خبر 1380702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha