۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۴۷

مقدس تله فیلم "گنجینه جواهر پشته" را در فومن کلید زد

مقدس تله فیلم "گنجینه جواهر پشته" را در فومن کلید زد

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "گنجینه جواهر پشته" به کارگردانی نادر مقدس و از محصولات مرکز سیمافیلم در منطقه قلعه رودخان فومن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقدس با اعلام این خبر افزود: تصویربرداری از 25 مرداد آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

وی درباره داستان این تله فیلم گفت: یک گروه باستان‌شناس وارد روستایی می‌شوند. اهالی گمان می‌کنند که در روستایشان گنج پیدا شده است که این موضوع باعث می‌شود دشمنی‌های قدیمی، آشکار شود. به دنبال مشخص شدن وجود یک اثر باستانی مهم در روستا، اهالی متحد شده و به آبادانی روستای خود می‌پردازند.

مقدس در ادامه تصریح کرد: در این فیلم ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای و بومی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و ظرف روزهای آینده گروه جدیدی نیز به فهرست بازیگران ما می‌پیوندند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مراحل تصویربرداری در منطقه قلعه رودخانه انجام می‌شود و سپس گروه برای سکانس‌های باقی مانده عازم تهران می‌شوند.

در این فیلم شقایق دهقان، ژوبین مقدس، هادی قمیشی، ساقی زینتی، عباس بحری، مهرداد پیرنیا و مهدی مهربان به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده شیوا کاظمی، مجری طرح: افسانه منادی، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، مدیر برنامه‌ریزی: انوشه منادی، مدیر تولید: ناصر مقدس، طراح صحنه و لباس: نادر مقدس، صدابردار: حسین تقوی، منشی صحنه: نسرین منادی، طراح گریم: امیر ترابی، عکاس: مهسا طیب طاهر.

"گنجینه جواهر پشته" محصول گروه علمی، فرهنگی مرکز سیمافیلم است.

کد خبر 1388789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha