۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۱۲

تقدسی نیا خبر داد:

عضویت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه

قم - خبرگزاری مهر: مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از پیگیری عضویت این دانشگاه در اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام خسرو تقدسی نیا در تشریح برنامه های دفتر همکاری های علمی و بین اللملی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: این دفتر به منظور حمایت از دانشجویان و استادان و گسترش روابط علمی با سایر دانشگاه های داخل و خارج تاسیس شده است که تاکنون موفقیت های چشمگیری نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی برخی از اهداف دفتر همکاری های علمی و بین المللی را مدنظر قرار داد و افزود: فراهم سازی فرصت های همکاری، ایجاد و گسترش ارتباط علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بادانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از کشور از جمله اهداف مهم این دفتر است.

تقدسی نیا با بیان این مطلب که استقبال استادان و دانشجویان و مشارکت در برقراری ارتباط های بین اللملی ضامن موفقیت دفتر بین الملل، و بهره برداری بهینه از فرصت های فراهم آمده خواهد بود، گفت: همکاری های علمی با دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در چارچوب سیاست گذاری ها می تواند زمینه ساز رشد روز افزون کیفی و کمی فعالیت در این عرصه شده و در ابعاد گسترده تر روند رشد آموزش دانشگاه را تسریع نماید

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی از برنامه های آتی این دفتر، یادآورشد: بررسی و انعکاس کنفرانس های علمی و بین المللی به استادان و دانشجویان جهت حضور فعال و ارائه مقالات علمی، انجام امور مربوط به عضویت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه از جمله برنامه های است که در سال تحصیلی 91-90 پیگیری خواهد شد.

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: دعوت از استادان خارجی و اعزام اساتید دانشگاه جهت تدریس، بازدید و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با برخی از دانشگاه هایی که زمینه همکاری با آنها فراهم شده، از جمله دیگر برنامه های سال جاری می باشد.

وی هم چنین با اشاره به بازدید سالیانه مقامات علمی و دیپلمایک خارجی از دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: در همین راستا دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه در حال برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم برای دعوت و بازدید این افراد می باشد.
 

کد خبر 1394656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha