۱۴ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۳۰

نقیبی خواستار شد:

ترمیم معابر ساری قبل از بازگشایی مدارس

ترمیم معابر ساری قبل از بازگشایی مدارس

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر ساری از شهرداری خواست تا قبل از بازگشایی مدارس، نسبت به ترمیم و آسفالت معابر ساری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز نقیبی صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری،بر لزوم ساماندهی آسفالت معابر شهر تا قبل از بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: به لحاظ اهمیت این مسئله، شهرداری باید به قیمت کاستن از پروژه ها یا آرام تر کردن آهنگ اجرای آنها به ساماندهی و ترمیم آسفالت معابر شهر اقدام کند.

وی به هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش درخصوص ساماندهی سرویس های مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: برای کمک به خانواده ها در نظر است از تاکسی و خودروری ون برای سرویس مدارس استفاده شود.

نقیبی افزود: مقرر شد این مهم با مدیریت سازمان تاکسیرانی انجام  شده و تا بیستم ماه جاری، نرخ سرویس ها تعیین و به مدارس اعلام تا مردم بدون واسطه از سرویسهای مناسب بهره مند شوند.

وی، به سازمان حمل و نقل و ترافیک در مورد ضرورت خط کشی عابر پیاده در سطح شهر تذکر داد و افزود: اهمیت رسیدگی به مباحث روبنایی بویژه علائم مربوط به ایمنی شهروندان کمتر از پروژه های عمرانی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرساری درخصوص هزینه زیرگذر ذغالچال اعلام کرد: طبق مصوبه دولت این هزینه بر عهده شرکت نفت قرار گرفت اما شرکت نفت تنها با یک میلیارد تومان آن موافقت کرد.

وی افزود: در جلسه اخیر با استاندار و نمایندگان مقرر شد تا بیستم شهریور، 1.5 میلیارد تومان از سوی شرکت نفت به شهرداری پرداخت و تامین مابقی آن از سوی شجاعی نماینده ساری و استاندار مازدران مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، از شهردار خواست تا حقوق و مزایای پرسنل را به مناسبت بازگشایی مدارس، تا قبل از بیستم شهریور پرداخت تا آنها بتوانند نسبت به تجهیز فرزندان دانش آموز خود اقدام کنند.
 

کد خبر 1399667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha