۱۵ شهریور ۱۳۹۰، ۱۹:۴۶

تحولات فلسطین/

ادامه حملات صهیونیستها به غزه / یک فلسطینی دیگر زخمی شد

ادامه حملات صهیونیستها به غزه / یک فلسطینی دیگر زخمی شد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه ای در غزه، ربوده شدن یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین،بیانیه جهاد اسلامی در محکومیت تجاوزات اشغالگران قدس از مهمترین تحولات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری قطر، شاهدان عینی گزارش دادند در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه "النصیرات" در نوار غزه، یک فلسطینی زخمی و خسارات زیادی به منازل فلسطینی ها وارد شد.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل چهار فلسطینی را در جریان یورش به منطقه "عزون" در شرق قلقیلیه در کرانه باختری ربودند.

همچنین نظامیان صهیونیست با یورش به منزل "محمد ابوطیر" نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در منطقه کفرعقب، وی را ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نمایندگان فلسطینی در واکنش به بازداشت ابوطیراعلام کردند بازداشت محمد ابوطیر در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی انجام شده و تاکیدی بر سیاست تبعیض نژادی این رژیم است.

خبر دیگر اینکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد: نمی توان در برابر تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان علیه مساجد در اراضی اشغالی به ویژه حمله اخیر این رژیم به مسجد النورین در جنوب نابلس ساکت ماند.

در این بیانیه آمده است : ملت فلسطین حق دارد که با همه ابزار ممکن از سرزمین و مقدساتش دفاع کند و مردم باید به مقابله با تجاوزات شهرک نشینان بپردازند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: دست مقاومت فلسطین باید باز گذاشته شود تا از مردم فلسطین و مقدسات و سرزمین آن دفاع کند و حکومتها و مردم کشورهای عربی باید از مقاومت علیه صهیونیستها حمایت کنند.

از سوی دیگر جمعیت ملی به خاطر دموکراسی فلسطین نیز با صدور بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به اماکن مقدس و تخریب عبادتگاهها را محکوم کرد و آن را نوعی  جنایت جنگی دانست.

در این بیانیه از سازمان ملل متحد خواسته شده است که تحقیق جامعی درباره تجاوزات نژاد پرستانه علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها به عمل آورد.

خبر دیگر اینکه شهرک نشینان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در جنوب "الخلیل" در کرانه باختری به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: شهرک نشینان صهیونیست با متوقف کردن خودروی این جوان فلسطینی به شکل وحشیانه وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این منابع تاکید کردند: صهیونیستها چشمان و دستان این جوان فلسطینی را بستند و وی را کتک زدند و یکی از شهرک نشینان با گذاشتن سلاح بر سر وی، قصد داشت او را بکشد که منصرف شد.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم اشغالگر قدس به دو جوان  در شهر "دورا" در شمال کرانه باختری حمله کردند.

کد خبر 1401100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha