۱۸ شهریور ۱۳۹۰، ۹:۵۳

سرهنگ غیاثوند:

44 قاچاقچی موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

44 قاچاقچی موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

قزوین - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 44 قاچاقچی و نگهدارنده مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان خبر داد.

سرهنگ قاسم غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در این طرح که در روز گذشته در شهرستانهای استان قزوین به اجرا در آمد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در اقدامی مشترک با ماموران انتظامی شهرستان تاکستان چهار کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
 
وی افزود: در اقدام دیگری در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و شهرستان البرز پنج کیلو و 700 کیلو گرم تریاک کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف دو کیلو و 82 گرم مواد مخدر در شهرستان آبیک و دستگیری 29 فروشنده و نگهدارنده مواد را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.
 
وی یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان 11 توزیع کننده مواد را دستگیر و 110 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
 
کشف تجهیزات ماهواره ای در قزوین
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هم گفت: ماموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرحی 106 قطعه تجهیزات ماهواره ای کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ فخار افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک با هماهنگی قضائی از یک مجتمع مسکونی بازرسی و 42 قطعه تجهیزات ماهواره ای کشف و ضبط کردند.
 
به گفته فخار همچنین این ماموران در اقدام دیگری از چند منزل مسکونی بازرسی و 52 قطعه تجهیزات ماهواره ای کشف کردند.
 
این مسئول یادآورشد: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا هم در بازرسی از چهار منزل مسکونی در این شهرستان 12 قطعه تجهیزات ماهواره ای کشف و ضبط کردند.  
کد خبر 1402450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha